Regulamin usług mobilnych Centrum Neuroterapii i Biofeedbacku Barbara Stachyra-Gutek
Zasady Regulaminu obowiązują wszystkich klientów korzystających z mobilnych usług Centrum Neuroterapii i Biofeedbacku Barbara Stachyra-Gutek. Umówienie wizyty jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Terapię przeprowadza trener posiadający właściwe kwalifikacje i uprawnienia do prowadzenia terapii oferowanych przez Centrum Neuroterapii i Biofeedbacku Barbara Stachyra-Gutek.
- Trening odbywa się w domu klienta. Trener dojeżdża do klienta w cenie terapii do 30 km od Świdnika. Przy większych odległościach cena ustalana jest indywidualnie.
- Rodzic / klient zobowiązany jest do przekazania terapeucie wszelkich informacji o stanie zdrowia dziecka lub swoim (jeżeli to jego dotyczy terapia) oraz rzetelnego, zgodnego z prawdą wypełnienia kwestionariusza dotyczącego funkcjonowania dziecka / siebie i powiadomienia o wszelkich problemach mających wpływ na terapię.
- Rodzic/klient jest zobowiązany zapewnić trenerowi miejsce parkingowe znajdujące się przy domu klienta. Miejsce powinno być bezpłatne. Jeśli miejsce parkingowe jest płatne, należy poinformować o tym fakcie trenera wcześniej. Może to wpłynąć na cenę treningu.
- Rodzic/klient jest zobowiązany zapewnić odpowiednie warunki potrzebne do wykonania terapii w domu. Potrzebny jest osobny pokój, w którym panuje cisza. Pokój powinien być wyposażony w biurko (stolik), fotel z oparciem na głowę (treningi EEG Biofeedback), wygodne krzesła lub fotele, dostęp do gniazdka elektrycznego (przynajmniej dwa wejścia), brak włączonych urządzeń elektrycznych w pomieszczeniu (telefony i inne urządzenia muszą być wyłączone).
- Praca odbywa się w zespole dwuosobowym: klient – trener lub jeśli jest taka potrzeba także przy udziale rodzica / opiekuna. Rodzic / opiekun ma prawo być obecny na sali podczas zajęć, jednak terapeuta może zasugerować konieczność opuszczenia sali lub pozostania na zajęciach, jeśli miało by to mieć wpływ na przebieg terapii.
- Klient na treningi powinien przyjść z czystymi włosami (chodzi o treningi EEG Biofeedback), co jest niezbędne do uzyskania odpowiedniej przewodności podczas podłączania.
- Opłata za trening lub pakiety treningów uiszczana jest w całości z góry na konto Centrum Neuroterapii i Biofeedbacku Barbara Stachyra-Gutek. Numer rachunku bankowego dostępny jest na stronie internetowej.
- Na stronie internetowej dostępny jest cennik. Z uwagi na wiele zmiennych w przypadku mobilnych treningów ostateczne Ceny za treningi ustalane są indywidualnie.
- Rejestracja na treningi jest zawsze potwierdzana telefonicznie.
- Odwołanie wizyty jest możliwe telefonicznie najpóźniej do godziny 18 dnia poprzedzającego terapię. Aby odwołać zajęcia należy: skutecznie, telefonicznie powiadomić terapeutę o odwołaniu zajęć. SMS, e-mail nie gwarantują dotarcia informacji w należytym czasie.
- W przypadku skutecznego odwołania wizyty telefonicznie i do godziny 18 dnia poprzedniego, możliwe jest przeniesienie treningów na inny termin.
- W przypadku braku odwołania treningu w terminie i w sposób określony w punkcie 11, trening uznaje się za odbyty. Zajęcia nieodwołane oraz odwołane w dniu zajęć są traktowane jako odbyte i zostaje naliczona pełna opłata, która nie podlega zwrotowi.
- Przypadki zdarzeń losowych uniemożliwiających udział w zajęciach będą rozpatrywane indywidualnie.
- W przypadku, gdy Klient w dniu wizyty nie przyjmie trenera, bez skutecznego wcześniejszego poinformowania (patrz pkt. 11) zajęcia uznawane są za odbyte i zostaje naliczona pełna opłata, która nie podlega zwrotowi. Jeśli z umówionym Pacjentem nie będzie można się skontaktować to nie będzie rejestrowany na kolejne treningi. Jeśli będzie chciał skorzystać ponownie, to będzie musiał oczekiwać na wolny termin trenera.
- Spóźnienie na zajęcia z winy klienta nie powoduje przesunięcia ich w czasie, ani nie obniża ich ceny
- W przypadku braku odpowiednich warunków do przeprowadzenia treningu (patrz pkt 4 i 5), które mają wpływ na poprawne przeprowadzenie treningu, terapeuta może odmówić przeprowadzenia treningu. Wówczas opłata za zajęcia zostaje naliczona i nie podlega zwrotowi.
- Trener jest zobowiązany poinformować Klienta o nieobecności na umówionym treningu telefonicznie (dzwoniąc lub wysyłając smsa) nie później niż jeden dzień przed wizytą. W wyjątkowej sytuacji, gdy trener nie może dotrzeć na umówioną wizytę, obowiązkowo musi o tym poinformować telefonicznie i przełożyć wizytę na najbliższy i pasujący klientowi czas. Jeżeli klient nie będzie odbierał telefonu możliwe jest wysłanie do klienta smsa lub maila.3